Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

bhoroo 

bhoroo

Név:
Életkor:
Nem:
Város:
38
férfi
Csapat:
Blog:
Fórumrang:
Albumok:
Weblap:
E-mail cím: nem publikus
MSN:

BF4 - Szép a grafika :) 2013. október 15. bhoroo 6 hozzászólás 11712 olvasás

BF4 - Szép a grafika :)

Örültem, hogy két év után kijön a Dice egy új Battlefield-del , mert minden hibája ellenére, nekem nagyon bejött a BF3. Annyi új lehetőség volt benne más FPS-sekel szemben, hogy csak pislogtam. Imádtam a fegyvereket, az egyéni fejlődést (Perk),a járműveket, meg , hogy mások segítségével és segítésével halad előre a játék. Hozzátartozik, hogy előtte csak egy Battlefield-es játékkal játszottam multy-ban, a Bad Company 2-vel, a BF2-höz nem volt szerencsém, így nem tudom milyen jó móka Csapatban! játszani. Multyplayeres „életemet” CoD 6-tal kezdtem, ott nem volt szükség csapatjátékra. Sokan, sok helyen leírták már, hogy a BF3-ban sincs már csapatjáték, (hacsak nem valamilyen klánban tolod), de nekem így is hatalmas móka volt másokkal „együtt” játszani.
Jó volt hallani, hogy Dice-ék most még jobban rágyúrnak arra, hogy csapatként kelljen játszani.

Hát, szerintem nem sikerült.

Kezdték azzal, hogy elvették az egyéni perkeket, helyette lett a Squad Perk, ami csak akkor töltődik ! , ha a társaiddal csapatként viselkedtek. Ez hathatna motiválóan, de nem működik. Biztos én vagyok szerencsétlen, és kerülök mindig olyan squadba ami nem foglalkozik ezzel a dologgal, de rohadtul idegesítő, hogy azért nincs plusz gránátom vagy lőszerem, vagy azért kocog a katonám hárommal, mert a társaim „Nyan-nyan”-olnak rám. Mert nehogymá’ én mondjam meg nekik, hogy hova menjenek és mit csináljanak. Oké, rendben, de ha már egymás után 27 szer kértem utasítást arra, hogy én mit csináljak, hova menjek, igazán rábökhetne az egyik pontra, hogy foglaljam el, ha tudom.

Szóval, míg a BF3-ban beállítottam magamnak valami plusz „képességet” és próbáltam hasznos lenni, itt semmi. Persze értem, ezzel próbálták Dice-ék „motiválni” a játékosokat, de csak azt érték el, hogy az egyént „büntetik”.

A járművekhez is hozzányúltak, hogy mindenki meglelje a boldogságát. Például, hogy tök jól tud helit vezetni. Nem vagyok pro pilóta, de azért vannak jó pillanataim, főleg akkor ha figyelek a társamra. Mert ugyebár a pilóta láthatja, hogy a lövész merre ügyködik (erre van a téglalap alakú ikon a kis négyzettel). Szóval ha hallom , hogy a lövész veszettül tüzel, a kis négyzet meg ki van akadva a téglalap jobb alsó sarkában akkor fordulok, hogy neki is jó legyen. De most már mindenki tud helikoptert vezetni. Tök jól tudnak házak közt lavírozni, ok nélkül , meg csapatszállító helivel támadó helit üldözni, csak irányba állni nem tudnak, hogy a golyószórós leszedhesse.

A fegyverekkel nem tudom mit csináltak, állítólag ballanszolták. Ehhez annyira nem tudok hozzászólni, mert HC-ben szoktam játszani, és ott nem kell „másfél” tár egy enemybe (Tudom, tanuljak meg célozni). És hogy mesterlövész puskák közül csak a barrett képes egy lövésből, távolról ölni, az mulatságos.

Nem szoktam mesterlövészkedni, egyetlen okból, mert nem megy. Nem tudok 1000+ méteres fejlövéseket osztogatni, és ez most sem lesz másképp, mert ez a távcső „nullázás” nálam valahogy nem működik. Azt sem igazán értem, hogy ha nem nyúlok a távcsőhöz és telibe lövök egy kb ötven méterre lévő enemy-t, miért nem találja el .

Egy-két személyes dolog:

Battlepack : ímádnivaló húzás, hogy ezután a szerencsémen múlik, hogy melyik fegyverhez, mikor kapom meg az áhított kiegészítőt. Valahol azt olvastam, hogy a favorizált! fegyverhez kapok kiegészítőt, ha kinyitom a nehezen megszerzett packomat. Aha, persze. Megkaptam az „arany battlepackomat”, kinyitom, és mi van benne: 100% xp boost (mintha CoD-ban lett volna ilyen), egy kamo (ami olyan ronda, hogy valszeg’ soha nem fogom használni), egy fasza stopperórás ikon, emblémákhoz ( :) ) és egy green laser egy olyan fegyverhez, amit kb 3 percig használtam. Szóval csupa hasznos dolog. :) A fegyverek kinézetén is változtattak. A háromban olyan jól néztek ki, most meg olyan ormótlanok, mint a Black Ops II-ben.( Remélem lesznek majd ugyan- olyan lila, meg neonzöld álcafestékek is, kiegészítő gyanánt.)

Szóval a háromhoz képest csalódás de legalább szép a grafika. :)


avatar #6
shaddam 2013. október 15. 906 hozzászólás 407.
Válasz shpongleqt #5. hozzászólására
Senki nem oltogat, de mindig azt olvasni ez nem jó, az nem jó, már unalmas, amikor ugyan annyi jó dolog is található a játékban.
off:
Az egész bf.hun van egy ilyen depresszív szemlélet, ennek az oldalnak kéne összefogni a közösség de valami hiányzik ami ezt lehetővé tenné.
Maga az ogc, a többi oldala, van ahol fél éve nem volt új hír, minek fűzetik a domaint?
Semmi előrelépés nem volt itt több éve, ott a dota2 oldal, minden van ott de dotárol szóló hírek azok nincsenek, pedig sok minden történik.
Olvass napi szinten DICE meg EA PR nyilatkozatokat és depresszív leszel te is Nem hinném hogy jobb lenne ha úgy írnánk a battlefieldről mint handrás az alma logós termékekről
"When the battlefield is under total control, war becomes routine." Solid Snake
avatar #5
shpongleqt 2013. október 15. 169 hozzászólás 1962.
Senki nem oltogat, de mindig azt olvasni ez nem jó, az nem jó, már unalmas, amikor ugyan annyi jó dolog is található a játékban.
off:
Az egész bf.hun van egy ilyen depresszív szemlélet, ennek az oldalnak kéne összefogni a közösség de valami hiányzik ami ezt lehetővé tenné.
Maga az ogc, a többi oldala, van ahol fél éve nem volt új hír, minek fűzetik a domaint?
Semmi előrelépés nem volt itt több éve, ott a dota2 oldal, minden van ott de dotárol szóló hírek azok nincsenek, pedig sok minden történik.
avatar #4
anshin-xTp 2013. október 15. 99 hozzászólás 2867.
A perk rendszer érdekes, talán annyival nehézkesebb, hogy ha barátokkal játszok, akkor ott általában hang kommunikáció van, és nem bökdös senki se pontokra. Ám az nem tetszik, hogy a voice-t a battlelogról betették a játékon belülre, bár néha egy-két külföldi arcon besírtam, ahogy nyomták a szövegeket, de ezen kívül nagyon idegesítőnek tartom, ám a klánok maradni fognak TS-en, szóval ők magasan tesznek rá, ki is kapcsolják az egészet azonnal. Ha idegenekkel játszol, ne legyenek nagy elvárásaid, ha csapatmunkát szeretnél, akkor csatlakozz egy csapathoz vagy keress játékos társakat... A csapatmunkát nem lehet kényszeríteni, a DICE sem fog tudni ezzel mit tenni, de szerintem a fejlesztők is elsősorban a csapatokra építenek.

Nekem is jobbnak tűnik a sebzés, tetszik a fegyverek eltérő tulajdonsága, hogy talán mindenki megtalálhatja a stílusához illő fegyvert és felszerelést. Tetszenek az új kiegészítők, nekem nagyon bejött a játékban a Coyote Sight és a fegyverek megjelenésével kapcsolatban se találtam kivetni valót.

Én is inkább HC szervereket preferálom, kíváncsi is vagyok milyen lesz a játék HC alatt. Mondom összességében nekem nagyon tetszett és én is többet várok tőle, de nem vagyunk egyformák. Majd kiderül, szerintem a teljes játék megjelenése is sokat változtathat a játék megítélésén.
avatar #3
anshin-xTp 2013. október 15. 99 hozzászólás 2867.
Válasz bhoroo #2. hozzászólására
Lehet csak a bomba cipelésekor tűnt lassúnak a mozgás, mert szerettem volna mihamarabb lerakni.(Mentem volna járművel is, de azzal valaki a pálya másik oldalán bohóckodott) Spotolok én mindenkit bőszen de nincsenek "haverok" akik lelőjék őket. Ha a hitregre azt mondod isteni, én hiszek neked, lévén "koca" játékos vagyok. Tényleg mindegy, hogy reddot vagy kobra, de, hogy az iron sight is bekerült a battlepackba, az azért kicsit fájó pont nekem. Leírtam sok mindent ami nem tartozik a "játékmechanikához" csak a véleményemet írtam le. Nem volt szándékomban teleszemetelni az oldalt. Azért mindig jólesik amikor egy Pro Gamer klántag leoltja a magamfajta egyszeri játékost.(Pont úgy ahogy játék közben szokták :bocs: )
Kinek a pap, kinek a papné ahogy szokták mondani. A játék megítélése szubjektív, nehogy már elnézést kérj mert másképp látod / érzed / tapasztalod. Egyébként nem oltott le senki :) Írj máskor is :)
avatar #2
bhoroo 2013. október 15. 9 hozzászólás 9068.
Válasz shpongleqt #1. hozzászólására
Sprint alapból van, be spotolsz 3embert amit lelőnek a haverjaid máris unlockolva van minden, vagy felszeded őket, ha nem recon vagy supportal campelsz valahol.
Nincs headglitch "bárki bármit mond" a hitreg isteni, a gránát is sokkal jobb.
Amikor játszol nem a fegyvert kell nézni hanem az ellenfelet, mindegy milyen a skin.
A bf3 sehol sincs ehhez képest, minőségi javulás, a járműveknél korlátozott lőszer, nem lehet össze vissza lövöldözni.
Nagyon mindegy mi van a battlepackban egy plusz dolog ami nem volt a bf3ban. Most kobra vagy reddot a kutyát sem érdekli.
Olyan dolgokról írnak walloftextet aminek semmi köze a játékmechanikához.
Lehet csak a bomba cipelésekor tűnt lassúnak a mozgás, mert szerettem volna mihamarabb lerakni.(Mentem volna járművel is, de azzal valaki a pálya másik oldalán bohóckodott) Spotolok én mindenkit bőszen de nincsenek "haverok" akik lelőjék őket. Ha a hitregre azt mondod isteni, én hiszek neked, lévén "koca" játékos vagyok. Tényleg mindegy, hogy reddot vagy kobra, de, hogy az iron sight is bekerült a battlepackba, az azért kicsit fájó pont nekem. Leírtam sok mindent ami nem tartozik a "játékmechanikához" csak a véleményemet írtam le. Nem volt szándékomban teleszemetelni az oldalt. Azért mindig jólesik amikor egy Pro Gamer klántag leoltja a magamfajta egyszeri játékost.(Pont úgy ahogy játék közben szokták :bocs: )
avatar #1
shpongleqt 2013. október 15. 169 hozzászólás 1962.
Sprint alapból van, be spotolsz 3embert amit lelőnek a haverjaid máris unlockolva van minden, vagy felszeded őket, ha nem recon vagy supportal campelsz valahol.
Nincs headglitch "bárki bármit mond" a hitreg isteni, a gránát is sokkal jobb.
Amikor játszol nem a fegyvert kell nézni hanem az ellenfelet, mindegy milyen a skin.
A bf3 sehol sincs ehhez képest, minőségi javulás, a járműveknél korlátozott lőszer, nem lehet össze vissza lövöldözni.
Nagyon mindegy mi van a battlepackban egy plusz dolog ami nem volt a bf3ban. Most kobra vagy reddot a kutyát sem érdekli.
Olyan dolgokról írnak walloftextet aminek semmi köze a játékmechanikához.