Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Hét replayeTovább

minimap

Infi vs Fly

Medal Of Honor: Warfighter Teszt

Cikkek/Interjúk 2013. március 18. snacimix 23 hozzászólás 14601 olvasás Címkék: videó OGC EA games OGC WebShop Medal of Honor

Medal Of Honor: Warfighter Teszt

A 2012-es év sok jó játék ígéretes folytatásával kecsegtetett, de nem mindegyik váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A Medal of Honor játéksorozat szép hosszú múltat tudhat magáévá. Az első MoH 1999-ben látott napvilágot, akkor még a DreamWorks Interactive fejlesztése alatt. Összesen 16 rész jelent meg, és az igazi változást a 2010-ben kiadott Medal of Honor jelentette. Ez a rész, a jól megszokott II. világháborús környezetről áttért, a modern hadviselés színterére.

Az EA a 2012-es év FPS címének a Medal of Honor Warfihtert-t szánja, a Battlefield és a Call of Duty közti űrt kitöltve. A játékot a Danger Close fejlesztette, akik "anno" a Battlefield 3 singleplayer készítéséért voltak felelősek. A játék a Battlefield 3-ból is ismert Frostbite 2.0 motorra támaszkodik, és ezzel próbált meg maradandót alkotni.

A Medal of Honor Warfighter a modernkori hadviselést helyezi előtérbe,akár csak a mostani fps játékok nagyja.
A multis pályák  gyalogos harcokra vannak kiélezve,  de néha-néha megjelenik egy-egy támogató jármű is.

Singleplayer:

Nem szertném a történet alakulását spoilerezni így áltatlánosságban írok róla csupán. A singleplayer hasonló a Battlefield 3 egyjátékos kampányához. A legfőbb jelzői:  ismétlődő, vontatott és az unalmas. Például bizonyos részeknél be kell hatolnunk helységekben, ahol, amint "berobbanunk" a szobába egyből lelassul az idő (amolyan Max Payne stílusban) és lassítva kell lelövöldözni egyenként a rosszarcú arab terroristákat. Ez az első és még néhány alkalommal még szinte élvezetes is, de sokadjára elég unalmas tud lenni a dolog. A kis robotos részeknél viszont már első alkalommal sem élvezetes a kis járművet irányítani és azzal lőni az ellent.

breach

A kampány során Tier 1-es különleges katonák bőrébe bújhatunk bele, és kedvünkre lőhetjük benne az arab terroristákat. A legizgalmasabb cselekménye a kampánynak az autósüldözéses rész. Nyílt utcákon és szűk sikátorokon keresztül kell üldöznünk a rosszfiúkat, ügyelve arra, hogy ne maradjunk le a követendő autótól.

auto

Multiplayer:

A Warfighter multiplayerjében nem a szokásos jó fiú vs rosszfiú harc alakul ki, hanem  úgynevezett "Nemzetek" harcolnak egymás ellen. A világ országainak legelitebb katonáinak egyikét irányíthatjuk a többjátékosban módban. A játék a Battlefield 3-hoz hasonlóan a Battlelog-ot használja, így tehát itt is egy webes felületen beszélgethetünk barátainkal, megoszthatjuk ribbonjainkat medáljainkat, fórumozhatunk, invitálhatjuk a többi játékost a szerverekre, vagy éppen lecsekkolhatjuk a többiek statjait.

stats

Még egy apróságot említenék, ami színesíti a multit. A játékban a Battlelog-on belül van egy Nations menüpont, ahol a  nemzetek versenghetnek egymással aszerint, hogy ki melyik országhoz tartozik,tokeneket gyűjtve. A rendszer a pontokat úgy számolja, hogy a játékosok a mapokon elért eredmények után  úgynevezett tokeneket kapnak. Ezeket a tokeneket a ribbonok és a medálok után kapjuk,amiket késöbb el kell küldenünk a nemzetünknek,így segítve a ranglétrán való felkapaszkodásban. Ami tetszett,az az,hogy a Battlelogon a katonánk hátterében magyar zászló lobog.Márcsak egy magyar egység hiányzik a játékból! :)

nations

Az egységek országok szerint listázva :

Australia-SASR,

CanadaJTF2

GermanyKSK

NorwayFSK

PolandGROM

RussiaAlpha Group

South KoreaUDT/SEALs

SwedenSOG

United KingdomSAS

United StatesSEALsSFOD-D,OGA (CIA SAD)

Öt játékmódból választhatunk a multiplayer játék során:

  • Hotspot: A játékmód célja, hogy élesítsünk vagy pedig megvédjünk bombákat a pályán. Minden egyes bomba különböző helyen jelenik meg a pályán véletlenszerűen váltakozva. A védekező csapat azonnal megkapja a bombák helyzetét, amíg a támadóknak várniuk kell egy kis ideig mire meglátják. Mindkét csapat relatíve közel születik le a bombához.
  • Combat Mission: A támadóknak véges számú ticket áll rendelkezésükre, hogy élesítsenek három egymás után felbukkanó bombát. Értelemszerűen a védőknek pedig meg kell ezt akadályozniuk minden áron.
  • Home Run: 10 perces körök vannak, ami alatt nincs respawn. A támadóknak az a feladata, hogy a két zászlóból egyet visszajuttassanak a célvonalba. Ezért ők két pontot kapnak. Ha a védők likvidálják a zászló vivő embert, akkor pedig ők kapnak két pontot. A teljes másik csapat likvidálása pedig egy pontot ér. Félidőnél cserél a két csapat, majd a játék végén az a csapat nyer, amelyiknek 10 kör után több pontja van.
  • Team DM: A jól ismert TDM. Különösebben nem is firtatnám, az a csapat nyer amelyik előbb összeszed 75 killt.
  • Sector Control: A Battlfield 3: Close Quarters kiegészítőjéből ismert Domination játékmódra hasonlít. Minden pályán 3 zászló van, amik a kör elején semlegesek. Tehát mindkét csapatnak először az a feladata, hogy minél több zászlót szerezzen magának és meg is tartsák azokat, mivel így szerezhetnek pontokat a csapatnak és nyerhetik meg a kört.

A játékosok egyelőre a nyolc alappálya közül választhatnak, melyek nagyon változatosra sikeredtek:

  • Somalia Stronghold

som

  • Sarajevo Stadium

sa

  • Hara Dunes

ha

  • Shogore Valley

sh

  • Novi Grad Warzone

no

  • Basilan Aftermath

ba

  • Al Fara Cliffside

al

  • Tungawan Jungle

tun

Pozitívumként kell megemlítenem a fegyverek személyre szabhatóságát. Nekem speciel nagyon tetszik ez a rendszer, ahogy megoldották a játékban. A fegyvereknek számos részét egyedileg beállíthatjuk, és ahogy állítunk a fegyver kiegészítőin már látjuk is a jobb felső sarokban, hogy ez hogyan befolyásolja a fegyvert használat során.

gun

Természetesen hozzá kell azt is tenni, hogy van  (a fegyver használatának szempontjából) teljesen felesleges opció is. Ez pedig nem más, mint a fegyver festése. Kismillió színösszeállítás közül választhatunk. Itt csak a gusztus és a jóizlés szab határt.

 

Videó a játékból:

Már az előző részben lezajlott modern hadszíntérre váltás is jelezte, hogy a sorozat a népszerűbb FPS-sek vonalát igyekszik másolni. Mindez magával hozta a játék igazi tömegcikké válását és egyben a futószalagon legyártott folytatások sorát is. A legújabb Medal of Honor játék ugyan számos újítással jelentkezett a széria korábbi részeihez képest, mégis egészet nézve valami hiányérzetünk támadhat. A többjátékos mód felfrissítet verziója (Nemzetek harca) és a Battlelog integrációban sok tartalék van még, amit érdemes lenne kiaknázni. (Ezt a készítők sem mérték fel, érzetünk szerint) A MoH egyelőre sok sebből vérzik, mind a programhibák, bugok és hálózati játék terén. Ezek rontják a játék élményt és elveszik a kedvet a multiplayertől. Bízunk benne, hogy a hibákat idővel a játék készítői korrigálják, így elégedettebb és remélhetőleg terjedelmesebb lehet majd a MoH tábora.

Ami tetszett:

  • fegyverek tesztreszabása
  • sok féle karaktermodell
  • játékon belüli szerverkereső(!)
  • frostbite motor - még mindíg gyönyörű
  • haverokkal élvezetes

Ami nem tetszett:

  • karakter lomha mozgása
  • csak kettő fős a fireteam
  • egyenlőre bugos (patchek majd javítják)
  • rettentően sok felesleges tereptárgy

 

A játékot az Electronic Arts Magyarország jóvoltából tesztelhettük. Köszönet érte!

Nektek tetszik a Warfighter?
Igen
GuNiBaBy Teddiii Drang
GeRy. McDogless -zsolna-
bAlin7 bifi-SVK bzsolt
Andrew77 Lyliom Tomto98
sonybear100 CaptainNemeth gyeres89
Tomika1997
Nem
X-plosiv_KaKaDu Lotaran sibyx
hello_kitty OFF.gronix Totalcar
.Garfield. jaffa 1chIgo
JohnnyFilpo Kovvalsky Livius
nyihah shaddam pedalgep
csizihungary nzozzz Kakamaka
anshin-xTp KalmiXX BodrogliB
elexys
Talán
Cadaverass kurazsi_SC2
avatar #23
pedalgep 2012. november 14. 969 hozzászólás 374.
Válasz Andrew77 #22. hozzászólására
A single tényleg egy rakás kaki, pont olyan mint a többi most kiadott FPS-é, semmi egyéni új ötlet, gusztustalanul giccses érzelmi vonallal... Az autós üldözésnek pedig semmi helye egy FPS-ben szerintem. A multis rész már mást téma, egészen meg lehet kedvelni. Nem annyira bugos mint a bf3 volt először, a grafika jó igaz nem a bf3 szintje. A 2 fős fireteam is jó elképzelés, itt nagyobb squadok nehézkesek lennének. A voip sem rossz ötlet. A kasztok itt is megvannak, erről a cikk nem írt, talán túls sok is a tagozódás, elég lett volna mint a bf3-ban. A fegyverek testreszabása nem okoz nagy különbségeket, inkább optikai tunning. Sajnálatos hogy a pályák a sunyi kempereknek kedveznek, de hát kell az önfeláldozás egy két zásszlóért.... Óriási hiba hogy nem rombolható semmi, pl nevetséges hogy egy nádfal átlőhetetlen, talán ez a legnagyobb hiba. A spawn rendszer jó kezdeményezés előjelzi ha jön a társ vagy ha lőnek rá és én mennék rá, de még nem tökéletes. Az AIM assist is nevetséges ezt hagyták volna a konzolosoknak. A pályák kicsik és max 20 fősek.
Összegezve a játék annyit én mint egy DLC a bf3-hoz, árban is ennyit ér maximum. Akinek bejön az inf only harc annak ajánlom kompromisszumokkal.
Ott van a Spec Ops: The Line, ott vajon miért sikerült épkézláb kampányt összehozni? Mert be mertek vállalni bizonyos designeri döntéseket, amikhez mások gyávák voltak..
avatar #22
Andrew77 2012. november 14. 13 hozzászólás 8036.
A single tényleg egy rakás kaki, pont olyan mint a többi most kiadott FPS-é, semmi egyéni új ötlet, gusztustalanul giccses érzelmi vonallal... Az autós üldözésnek pedig semmi helye egy FPS-ben szerintem. A multis rész már mást téma, egészen meg lehet kedvelni. Nem annyira bugos mint a bf3 volt először, a grafika jó igaz nem a bf3 szintje. A 2 fős fireteam is jó elképzelés, itt nagyobb squadok nehézkesek lennének. A voip sem rossz ötlet. A kasztok itt is megvannak, erről a cikk nem írt, talán túls sok is a tagozódás, elég lett volna mint a bf3-ban. A fegyverek testreszabása nem okoz nagy különbségeket, inkább optikai tunning. Sajnálatos hogy a pályák a sunyi kempereknek kedveznek, de hát kell az önfeláldozás egy két zásszlóért.... Óriási hiba hogy nem rombolható semmi, pl nevetséges hogy egy nádfal átlőhetetlen, talán ez a legnagyobb hiba. A spawn rendszer jó kezdeményezés előjelzi ha jön a társ vagy ha lőnek rá és én mennék rá, de még nem tökéletes. Az AIM assist is nevetséges ezt hagyták volna a konzolosoknak. A pályák kicsik és max 20 fősek.
Összegezve a játék annyit én mint egy DLC a bf3-hoz, árban is ennyit ér maximum. Akinek bejön az inf only harc annak ajánlom kompromisszumokkal.
avatar #21
bzsolt 2012. november 14. 160 hozzászólás 2033.
Válasz shaddam #14. hozzászólására
A dark souls "tesztjük" óta kerülöm őket. Van más forrás a neten szerencsére
A medal of honorhoz : Az első részhez képest milyen? Gondolkodtam gyorsan bedarálom a singlét aztán eladom, vagy becserélem black ops 2-re 
Nekem az első rész SP-je jobban bejött, de szerintem ez is hangulatos. Nyilván hemzseg a hibáktól, de nincs olyan játék szerintem, amiben ne lennének. Tegnap belenéztem a Black Ops II-be, nah az viszont grafikailag is más hogy is egy rakás TRÁ...! :vigyor:
avatar #20
Lotaran 2012. november 14. 201 hozzászólás 1715.
Majd ha újra megéri a kiadóknak (anyagilag) PC-re FPS-t fejleszteni, akkor megint lesz rendes Battlefield, Call of Duty meg Medal of Honor. A CoD 4 volt talán az utolsó olyan multi FPS amit érdemes volt PC-n játszani; ami talán annak is köszönhető, hogy hiába jósoltak előzetesen jó eladásokat konzolon, az Activision-nél nem merték bevállalni a direkten 1 platformra fejlesztést. Azóta tudjuk, hogy ordas mód bejött a számításuk, és 2007 óta a Call of Duty széria a legnagyobb fejőstehenük. A teljesség kedvéért itt van pár szám (millió eladott darab):

Modern Wardare (2007)
- 8.71 (8.66) (XBOX 360), 6.21 (6.13) (PS3), 1.08 (PC)

Modern Warfare 2 (2009)
- 12.9 (12.81) (XBOX 360), 10.06 (9.95) (PS3), 0.77 (PC)

Black Ops (2012)
- 13.65 (13.39) (XBOX 360), 11.63 (11.39) (PS3), 1.42 (PC)

Modern Wardare 3 (2011)
- 14.62 (14.23) (XBOX 360), 12.49 (12.04) (PS3), 1.54 (PC)

Battlefield 3 (2011)
- 6.4 (6.06) (XBOX 360), 5.93 (5.52) (PS3), 2.2 (PC)

A PC eladások elsőre nagyon karcsúnak tűnnek, de ebbe nincs benne a sok millió PC-re letöltött tört verzió, illetve hiányozhatnak a digitális eladások.

Az új MOH kapcsán csak annyit, hogy tartalmi szempontból elég vérszegény, viszont technológiailag jelenleg az összes versenytársát maga mögé utasítja. A Frostbite 2 ilyen módon való kialakítása talán a legnagyobb dobása volt az EA-nak az utóbbi években (a Battlefield 3 marketingre ráköltött 50 millió eurónak hála mindenkinek az agyába is égett a név egy életre). Létrehoztak egy olyan rendszert ami többek között:
- magába építette az eddigi (éveken keresztüli) fejlesztéseket, pld Fifa-ból átemelt animációs rendszer amitől mindenki annyira odavan.
- multiplatform (konzol és pc)
- "next gen"; ha minden igaz jövére jönnek a következő generációs konzolok, és ezeket hivatott kiszolgálni
- belső fejlesztés, ezáltal az EA engine független lett. Soha többet nem kell játékmotort vásárolnia, mostantól mindent csinálhatnak Forstbite-val, lásd Mass Effect 4, új C&C, stb.

Folyamatosan javítják, fejlesztik. Viszont ahogy a játékok tervezésénél, itt is az elsődleges szempont (tetszik vagy sem) a konzolok.

Hiába, a kiadók nem a szívük jóságából dobálják ki a játékokat, nem az a(z) (elsődleges) céljuk, hogy a kőkemény játékosmagot szolgálják ki, hanem, hogy minél nagyobb nyereséget termeljenek. Ha akármelyik kiadó elé tennének 2 lezárt borítékot a következő feliratokkal: " *játék neve* + 600 millió euró bevétel" és " *játék neve* + 1000 millió euró bevétel", meg se néznék mi van bennük, hanem gondolkodás nélkül elvennék azt amire a nagyobb szám van írva. Még ha ezt azt is jelentené, hogy lila tehenek repkednének az égen.
http://www.youtube.com/user/Lotaran/videos
avatar #19
nukedion_ 2012. november 13. 325 hozzászólás 1163.
Válasz pedalgep #17. hozzászólására
az előző medal of honor ennél sokkal jobb volt, pedig az sem volt valami emlékezetes játék :D
ezzel valóban egyetértek és az előző kommenteddel is...
ez a része a játéknak nagyon szutyokra sikerült.. letöltöttem, kipróbáltam, semmi pozitívum nincs a játékban, annál több negatívum!
az airborne szerintem sokkal nagyobb játékélményt nyujtott, sőt még grafikailag is sokkal jobb volt!
avatar #18
nyihah 2012. november 13. 1147 hozzászólás 306.
A Medal of Honor HALOTT!
avatar #17
pedalgep 2012. november 13. 969 hozzászólás 374.
Válasz shaddam #15. hozzászólására
A dark souls "tesztjük" óta kerülöm őket. Van más forrás a neten szerencsére
A medal of honorhoz : Az első részhez képest milyen? Gondolkodtam gyorsan bedarálom a singlét aztán eladom, vagy becserélem black ops 2-re 
az előző medal of honor ennél sokkal jobb volt, pedig az sem volt valami emlékezetes játék :D
avatar #16
Cadaverass 2012. november 13. 337 hozzászólás 1129.
Hü,ez de ótvar!:xD:
No one gets left behind...
avatar #15
snacimix 2012. november 13. 471 hozzászólás 825.
Válasz shaddam #15. hozzászólására
A dark souls "tesztjük" óta kerülöm őket. Van más forrás a neten szerencsére
A medal of honorhoz : Az első részhez képest milyen? Gondolkodtam gyorsan bedarálom a singlét aztán eladom, vagy becserélem black ops 2-re 
ami szintén nemlett egy csoda :D
avatar #14
shaddam 2012. november 13. 906 hozzászólás 406.
Válasz Livius #12. hozzászólására
Erre a videóra gondolsz?
Bemutatjuk: Medal of Honor Warfighter
:xD: Ami ebben van, nah az igazán őszinteség! Mindent elmond a mai nyan-nyan játékokról, egyszerűen nincs lelke.
A dark souls "tesztjük" óta kerülöm őket. Van más forrás a neten szerencsére
A medal of honorhoz : Az első részhez képest milyen? Gondolkodtam gyorsan bedarálom a singlét aztán eladom, vagy becserélem black ops 2-re 
"When the battlefield is under total control, war becomes routine." Solid Snake
avatar #13
hello_kitty 2012. november 13. 1633 hozzászólás 197.
Válasz Livius #12. hozzászólására
Erre a videóra gondolsz?
Bemutatjuk: Medal of Honor Warfighter
:xD: Ami ebben van, nah az igazán őszinteség! Mindent elmond a mai nyan-nyan játékokról, egyszerűen nincs lelke.
Én valami hasonlót készítettem annó régen, két részletben a Call of Duty 4-ről, audiólog formában. És most lassan kiderül, hogy az még egy élvezhető játék volt? :D
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #12
Livius 2012. november 13. 413 hozzászólás 965.
Válasz bzsolt #6. hozzászólására
Nekem az eleje úgy tűnt, hogy copy-paste az Otherworld videóban hallottakkal, de végül is korrekt kis cikk lett. Sajnos vannak benne hibák, reméljük ez változik. Amit nem említettél, hogy ha bejutsz egy szervere, ahol egyik csapattársad már játszik, de nem ugyan azon az oldalon álltok (de mondjuk lenne rá hely, hogy így legyen), akkor nem tudsz oldalt váltani. De ha egy oldalon vagytok viszont nem egy fireteam-ben, nos akkor sem tudtok rendeződni egy csapatba sajnos. Ha Battlelog-ról csatlakozol egy társadhoz, akkor igazi mák kell, hogy egy oldalon vagy egy fireteam-ben legyetek. Igaz erre lenne elvileg a játékon belül az invitálás és a fireteam buddy-ba rendezés, de így meg szerverre nem tudtok igazán menni. Mert van szerverkereső a játékban, de azt már nem írja, hogy hard core vagy sem. Ha tele van, akkor nincs várólista, csak szimplán nem enged be. És ami személy szerint engem kifejezetten idegesít, hogy nem lehet letiltani a voip-ot (vagyis egyesével le lehet a scoreboard-nál, de ez meg milyen már?)! A kör végén néhány agyhalott nyominger sajnos belebüfög, belecsámcsog vagy csak beleordít, mint akinek a farkára léptek és ez biza nem túl jó.
Erre a videóra gondolsz?
Bemutatjuk: Medal of Honor Warfighter
:xD: Ami ebben van, nah az igazán őszinteség! Mindent elmond a mai nyan-nyan játékokról, egyszerűen nincs lelke.
avatar #11
anshin-xTp 2012. november 13. 99 hozzászólás 2847.
Válasz SNRGabesz #8. hozzászólására
Sajnos kicsit sötétre sikerült a videó, ennél pár árnyalattal világosabb a játék. A tereptárgyakról csak annyit, hogy sajnos néhány pályán nagyon kevés fedezék van, és iszonyatosan nehéz előrenyomulni, sajnos inkább a kemp megy mint a nagy futkosás.
Inkább a kemperek,mint az agyatlan futók :xD:
avatar #10
DaveLanno 2012. november 13. 1397 hozzászólás 240.
Válasz hello_kitty #9. hozzászólására
Tier 1, nem Tear 1, ha megjegyezhetem. A játék pedig viccnek jobb lenne, talán.
szerk: A videó elég sötét. Legközelebb írhatnátok a játék dinamikájáról is, mert attól lenne teszt a teszt.
köszi, javítottam!
"You think this is a motherfucking game?"
avatar #9
hello_kitty 2012. november 13. 1633 hozzászólás 197.
Tier 1, nem Tear 1, ha megjegyezhetem. A játék pedig viccnek jobb lenne, talán.
szerk: A videó elég sötét. Legközelebb írhatnátok a játék dinamikájáról is, mert attól lenne teszt a teszt.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #8
SNRGabesz 2012. november 13. 328 hozzászólás 1153.
Válasz anshin-xTp #7. hozzászólására
Végig néztem a videót, de nekem olyan tunkolós benyomása van, olyan mint ha bele kellene tenyerelni a bal gombba ahhoz, hogy le tudjunk lőni valakit... dara, dara és ezért látogatok inkább BF-ben is HC szervereket...

Videó alapján sok véleményt nem lehet mondani, kicsit sötét is volt az egész, de sok indíttatás nem indult el bennem, hogy játsszak a játékkal :)

A tereptárgyakhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy néha pedig azt érzem, hogy BF3-ban pedig lehetne több tereptárgy, változatosabb pályák. :) A kérdés mondjuk szubjektív, hogy kinek mi a sok és kevés, kinek mi a változatos és honnan pedig nyomasztó :)

A fegyver választás és összeállítás látványosabb, igaz, nem übereli a GRFS megoldását :) Ennek ellenére sokkal érdekesebbé teheti a játékot a sok, különféle kiegészítő, ami akár két ugyanolyan fegyvert, más-más szerelékkel, két különböző tulajdonságú fegyverré tehet. Nem olvastam, vagy átugrottam rajta, hogy akkor itt nincsenek úgy mond kasztok, gyakorlatilag fegyverek vannak, és itt a régi megszokott dolog van, hogy minden fegyverek gyakorlatilag egyedi jellemzőkkel van felruházva, mint sebzés, lőtávolság, tűzgyorsaság, kezelhetőség? Plusz még ezen is lehet változtatni a különböző kiegészítőkkel? Ez lenne az egyetlen, amit így irigyelnék a MOH-ból, mert ez a BF fegyverrendszer, hogy gyakorlatilag a kasztoknak vannak fegyver jellemzői, nem pedig maguknak a fegyvereknek ez elég béna :)
Sajnos kicsit sötétre sikerült a videó, ennél pár árnyalattal világosabb a játék. A tereptárgyakról csak annyit, hogy sajnos néhány pályán nagyon kevés fedezék van, és iszonyatosan nehéz előrenyomulni, sajnos inkább a kemp megy mint a nagy futkosás.
avatar #7
anshin-xTp 2012. november 13. 99 hozzászólás 2847.
Végig néztem a videót, de nekem olyan tunkolós benyomása van, olyan mint ha bele kellene tenyerelni a bal gombba ahhoz, hogy le tudjunk lőni valakit... dara, dara és ezért látogatok inkább BF-ben is HC szervereket...

Videó alapján sok véleményt nem lehet mondani, kicsit sötét is volt az egész, de sok indíttatás nem indult el bennem, hogy játsszak a játékkal :)

A tereptárgyakhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy néha pedig azt érzem, hogy BF3-ban pedig lehetne több tereptárgy, változatosabb pályák. :) A kérdés mondjuk szubjektív, hogy kinek mi a sok és kevés, kinek mi a változatos és honnan pedig nyomasztó :)

A fegyver választás és összeállítás látványosabb, igaz, nem übereli a GRFS megoldását :) Ennek ellenére sokkal érdekesebbé teheti a játékot a sok, különféle kiegészítő, ami akár két ugyanolyan fegyvert, más-más szerelékkel, két különböző tulajdonságú fegyverré tehet. Nem olvastam, vagy átugrottam rajta, hogy akkor itt nincsenek úgy mond kasztok, gyakorlatilag fegyverek vannak, és itt a régi megszokott dolog van, hogy minden fegyverek gyakorlatilag egyedi jellemzőkkel van felruházva, mint sebzés, lőtávolság, tűzgyorsaság, kezelhetőség? Plusz még ezen is lehet változtatni a különböző kiegészítőkkel? Ez lenne az egyetlen, amit így irigyelnék a MOH-ból, mert ez a BF fegyverrendszer, hogy gyakorlatilag a kasztoknak vannak fegyver jellemzői, nem pedig maguknak a fegyvereknek ez elég béna :)
avatar #6
bzsolt 2012. november 13. 160 hozzászólás 2033.
Nekem az eleje úgy tűnt, hogy copy-paste az Otherworld videóban hallottakkal, de végül is korrekt kis cikk lett. Sajnos vannak benne hibák, reméljük ez változik. Amit nem említettél, hogy ha bejutsz egy szervere, ahol egyik csapattársad már játszik, de nem ugyan azon az oldalon álltok (de mondjuk lenne rá hely, hogy így legyen), akkor nem tudsz oldalt váltani. De ha egy oldalon vagytok viszont nem egy fireteam-ben, nos akkor sem tudtok rendeződni egy csapatba sajnos. Ha Battlelog-ról csatlakozol egy társadhoz, akkor igazi mák kell, hogy egy oldalon vagy egy fireteam-ben legyetek. Igaz erre lenne elvileg a játékon belül az invitálás és a fireteam buddy-ba rendezés, de így meg szerverre nem tudtok igazán menni. Mert van szerverkereső a játékban, de azt már nem írja, hogy hard core vagy sem. Ha tele van, akkor nincs várólista, csak szimplán nem enged be. És ami személy szerint engem kifejezetten idegesít, hogy nem lehet letiltani a voip-ot (vagyis egyesével le lehet a scoreboard-nál, de ez meg milyen már?)! A kör végén néhány agyhalott nyominger sajnos belebüfög, belecsámcsog vagy csak beleordít, mint akinek a farkára léptek és ez biza nem túl jó.
avatar #5
pedalgep 2012. november 13. 969 hozzászólás 374.
csak singleplayerben próbáltam ki (pénzt ki nem adnék ezért a szutyokért)

a normális egérkezelést hírből sem ismeri a játék - még cfg turkálással sem lehet beállítani hogy ne legyen egérgyorsítás, ráadásul valami perverz módon minél jobban nagyítasz a fegyverrel, annál gyorsabban mozgatja az egeret, röhej

szépnek szép, de a kampány legalább egyhangú és követhetetlen, flashback a flashbackben szindróma

van tizenakárhány mission, ebből 2 autóvezetős, 2 bevezetés (tutorial gyakorlatilag) meg 1 olyan küldetés ahol (nem vicc) egyetlen lövést kell leadni, még direkt sem lehet elhibázni. rövid, és csak egy úton mehetsz mindig.

hétféle módon törhetsz be egy ajtót, de az animáción kívül SEMMI különbség nincs köztük

ha előreszaladsz megláthatod a semmiből odateleportáló enemyket

az inkompetens fejlesztőcsapat képtelen volt kihasználni a játékmotort, mondjuk a statikus környezet nem is zavarna, de a hang- és árnyékbugok már megadják a gagyifeelinget rendesen

egyetlen érvet nem tudok felhozni, miért lenne jó ez a játék
avatar #4
McDogless 2012. november 13. 142 hozzászólás 2216.
Én csak a single-t próbáltam. Az autós küldetések nagyon izgalmasak voltak, azt se bántam volna ha az egész játék ennyiból áll. lulz Volt pár szórakoztatóbb pálya még, de annyira nem lett emlékezetes. A grafikát kár, hogy elrontották ezzel a kevés színnel és túl sötét beállításokkal....
avatar #3
Drang 2012. november 13. 2730 hozzászólás 86.
Köszönjük a játék bemutatót. Értékelem az őszinteségét... :kacsint:
Drang over and out!
avatar #2
snacimix 2012. november 13. 471 hozzászólás 825.
Válasz Pityu8611 #1. hozzászólására
Van quit játék közben is!
Köszi! Javítottam:mosoly:
avatar #1
Pityu8611 2012. november 13. 34 hozzászólás 5074.
Van quit játék közben is!